Kolejowa galeria Janusza Jurzyka - Galeria kolejowa z Siedlec.

Home > Lokomotywy Spalinowe > SM42

Click to view full size image
SM42-104
Trzy stoneczki czyli SM42-104, 182, 121, a na koncu SM03-204, obok szynobusow SN81-004 i SN81-003 wygrzewaja sie na sloneczku w Czeremsze.
SM42-1039.JPG SM42-104.JPG SM42-104~0.JPG SM42-1058.JPG SM42-1060.jpg



Rate this file (No vote yet)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great



Guest_Artur  [Apr 22, 2008 at 10:11 PM]
Piekne ujecie Ile razem odstawionych Bip naliczyles Janusz w Czeremsze
janusz  [Apr 23, 2008 at 05:29 PM]
W sumie ok ośmiu
Guest_ZUBR  [Apr 23, 2008 at 10:19 PM]
Mowisz Janusz o osmiu wagonach , czy osmiu czterosekcyjnych Bipach Bo mi sie zawsze wydawalo ze stoi ich tam nie wiecej niz trzy
janusz  [Apr 24, 2008 at 06:10 AM]
Miałem na myśli osiem czterosekcyjnych Bip
Guest_Wiktor  [Apr 25, 2008 at 10:54 PM]
Wszystkie stojace tam Bipy , to sa jajecznice czy zdarzaja sie tez oliwki w tamtejszej kolekcji
janusz  [Apr 26, 2008 at 08:28 AM]
Jest też jedna oliwkowa
Guest_Artur  [Apr 26, 2008 at 06:25 PM]
A masz Janusz zdjecie Oliwkowej
Guest_helmutt1  [Apr 26, 2008 at 07:07 PM]
Gdzie te bipy oliwkowe?Tam, sÄ… tylko 2 czterosekcyjne jajecznice i nic wiecej.
Guest_Artur  [Apr 26, 2008 at 10:29 PM]
@helmutt1 . A wiesz moze gdzie wyjechaly z Czeremchy Bonanze , ktore obslugiwaly osobowki na trasach Siedlce-Hajnowka , Bialystok-Czeremcha Cos tam bylo slychac na Podlasiu o przeprowadzce , tych wagonow z Czeremchy do jakiejs innej stajni Interesuje mnie to , czy zostaly juz definitywnie wykreslone z inwentarza lokomotywowni Czeremcha
Guest_helmutt1  [Apr 27, 2008 at 10:01 AM]
Nie mam pojęcia.Oprócz tych wagonów ze zdjeć nic więcej tam nie widziałem.Nawet nie wiem z czego w razie biedy trzeba by bylo zestawic pociąg w razie awarii szynobusa.Parę miesięcy temu zdaje się w grudnmiu widziałem tylko jak ostro pracownicy cięli wagony towarowe eaosy zdaje się palnikiem.
Guest_Tomek  [Apr 27, 2008 at 11:45 AM]
Ja sie skolei zastanawiam co sie stalo z Bialostockimi Bohunami , ktore obslugiwaly pociagi regionalne z Bialegostoku do Czeremchy , Suwalk i Olsztyna , nigdzie ich niewidac . Moze ty wiesz @Helmutt1 , cos o ich dalszym losie . A na dworcu w Bielsku Podlaskim w zwiazku z mala iloscia szynobusow , pozamykano juz kasy biletowe , czy nadal sa jeszcze otwierane przed samymi odjazdami do Bialegostoku i Czeremchy
Guest_helmutt1  [Apr 27, 2008 at 05:11 PM]
Nie wiem co z bohunami.Kasy w Bielsku od nowego rozkładu są zamknięte na głucho.Na linii Białystok-Czeremcha bilety kupuje się tylko w Białymstoku albo w Czeremsze.Jak wsiadasz na innym przystanku lub stacji bilet sprzedaje konduktor.
Guest_Artur  [Apr 27, 2008 at 07:30 PM]
To kiepsko porobilo sie na Podlasiu , brak wagonow osobowych w rezerwie , do tego kasy pozamykali A spotykasz @helmutt1 jeszcze jakies towary lub zdawki przyjezdzajace lub przejezdzajace przez Bielsk Podlaski . I jak wyglada obecnie sytuacja na nieczynnej lini kolejowej odbijajacej z Bielska do Hajnowki . Pozostaly jeszcze jakies fragmentalne kikuty po dawnej trasie , czy niestety niema juz nic Bo drezyna nie da sie tamtedy chyba juz przejechac
Guest_helmutt1  [Apr 28, 2008 at 03:52 PM]
Tak towary jezdza bardzo czesto.Przeważnie są to dwie SM42 bo gagary mają zakaz wjazdu ze względu na zły stan torowiska.Linia do Hajnówki to próchno.Nawet kilkumetrowe brzozy na niej rosną.
Guest_Artur  [Apr 28, 2008 at 05:16 PM]
To ktoredy jezdza Gagary pracujace w Czeremsze i Siemianowce , gdy musza jechac na kontrole lub rewizje do Bialegostoku :Niewiem czy pamietasz jeszcze @helmutt1 , jak w rozkladzie 2006/07 byla poranna osobowka relacji Bialystok-Siedlce , czasami gdy szynobus defektowal wysylali w zastepstwie z Bialegostoku SM42 z dwiema Bonanzami Janusz ma nawet na tej galerii fote takiego skladu gdy stal w Siedleckim Parku Maszynowym . Udalo ci sie wtedy tez zdjac taki sklad wagonowy w Bielsku Podlaskim ? Z tego co pamietam takie zestawienie mozna bylo spotkac wtedy na tej relacji dosyc czesto Dlatego myslalem ze niema specjalnej roznicy pomiedzy przejazdem osobowki na wagonach , a Gagara luzem A te towary o ktorych mowisz , to sa sklady jadace z Bialorusi przez Czeremche do Bialegostoku , czy jeszcze jakies inne relacje
Guest_helmutt1  [Apr 29, 2008 at 10:26 AM]
Tak w rozkładzie 20006/07 był poranny szynobus do Siedlec.W 90% obsługiwany przez SA105.Gwarantuję ci że w razie awarii nigdy nie był zastępowany składem wagonowym dlatego że szynobus jedzie 50km/h a składy mają szybkość 20km/h.Od rozkładu 2006 nie jeżdżą tą trasą żadne składy osobowe.Jeżeli jest defekt szynobusa i nie ma nic w zastępstwie to poprostu kurs jest odwołany.Jak jest z przejazdem gagara do Białegostoku to nie wiem.Pracuję obok torów i przez jakieś 3 lata gagara nie widzę.Podobno możebyćciągnięty
Guest_Robert  [Apr 29, 2008 at 08:11 PM]
Napewno @helmutt1 w rozkladzie 2006/07 , przyjezdzaly do Siedlec z Bialegostoku na osobowkach Stonie z Bonanzami . Sam bylem dwa razy swiadkiem na Dworcu w Siedlcach , jak zapowiadano pociag z Bialegostoku ktory skonczy bieg , to przyjezdzal wlasnie sklad wagonowy . W tamtym rozkladzie jezdzily jeszcze z Hajnowki SU45 tez z dwiema bonanzami . Najczesciej w parku parku maszynowym stawiano SA105 (108) na tym samym torze przed SU45 ze skladem do Hajnowki , ktory odjezdzal pozniej . Gdy przyjezdzala Stonia z wagonami z Bialegostoku , byla stawiana na torze obok . Innych skladow wagonowych nigdy wtedy w poludnie niebylo w Siedlcach , dlatego to musialy byc pociagi z Bialegostoku . Nastepnie po 13-tej sklad wracal juz tylko do Czeremchy . Z niewidomych powodow popoludniowa relacje do Bialegostoku , bardzo szybko zlikwidowano Nadmienie jeszcze ze ogladalem wiekszosc twoich fot @helmutt1 z Bielska Podlaskiego i nietylko . I na zadnym zdjeciu niewidzialem jeszcze osobowki na wagonach ani towara przejezdzajacego przez stacje w Bielsku Podl . Oznacza to ze nieudalo ci sie dotej pory ustrzelic takiego zestawienia Co do Gagarow , uwazam ze puszczaja je z Czeremchy do Bialegostoku i na odwrot wylacznie noca Tak samo jak w Siedlcach zdawki do Sokolowa Podlaskiego , dawna linia na Malkinie . Jezdza czesto okolo 1 w nocy
Guest_helmutt1  [Apr 29, 2008 at 10:56 PM]
Jeżeli widziałeś skład to musiałbyć on z Hajnówki.Gwarantuję ci że od roku 2006 od nowego rozkładu pociągi osobowe nie jeżdżą linią Białystok-Czeremcha.Z powodu jaki wymieniłem wcześniej.Popołudniowej relacji jak piszesz nigdy nie było do Białegostoku w tym rozkładzie dlatego że miała być to relacja po ogłoszeniu.Co do zdjęć to aparat mam od jakichś 2 lat więc dlatego nie ustrzeliłem żadnego osobowego.Gwarantuję że od dnia 11.12.2005 roku żaden osobowy przez Bielsk nie przejechał.Co do gagarów to mają zakaz
Guest_Pawelek  [Apr 30, 2008 at 10:57 PM]
Dobrze ze na Wschodzie Polski ciagle przybywa focacych MK @helmutt1 . A jak tam wyglada sprawa z wymiana przegnilych podkladow na trasie Czeremcha-Bialystok , nadal sa wymieniane czy akcja zostala juz definitywnie zakonczona ? W ostatnich miesiacach rowniez glosno sie mowilo o gruntownym remoncie w szerokim tego slowa znaczeniu zmierzajacym do przywrocenia wiekszych szlakowych na tej lini Cos juz sie robi w tym kierunku , czy na razie skonczylo sie tylko na zapowiedziach
Guest_helmutt1  [Apr 30, 2008 at 11:18 PM]
Na stronie PLk znowu zamieścili datę gruntownego remontu.Ma być od lutego 2009.Z roku na rok jest przesuwany.A tak to cały czas wymiana podkładów.Teraz ma być 8500 sztuk na odcinku Gregorowce -Czeremcha.Chcesz wiedzieć więcej poczytaj temat remonty torów na stronie www.kolejowepodlasie.pl
Guest_max  [May 01, 2008 at 03:04 PM]
Z peronu drugiego w Bielsku Podlaskim , jeszcze odchodza szynobusy . Jak ja jechalem ostatnio w obydwie strony podstawial sie tylko pod peron pierwszy
Guest_helmutt1  [May 01, 2008 at 05:52 PM]
Przez ostanich 7 zdaje się lat wszystko odjeżdżało z peronu 2.Mniej więcej od roku szynobusy odjeżdżają z pierwszego ponieważ rozjazd został naprawiony.
Guest_Artur  [May 02, 2008 at 12:38 PM]
A pamietasz jeszcze @helmutt1 to jak bylo rozwiazane przyporzatkowywanie skladow do peronow w Bielsku Podl . w czasach gdy kursowaly osobowki Bielsk Podlaski-Hajnowka i Bialystok-Czeremcha-Siedlce . Bo podejrzewam ze uklad peronow na stacji byl przystosowany do obslugi wlasnie tych dwoch lini . Czy jest mozliwe ze wlasnie w zwiazku z tym peron I , byl wylacznie przeznaczony do obslugi pociagow z i do Hajnowki ? Wdzieczny byl bym ci jak bys rowniez powiedzial z czego zestawione byly osobowki Bielsk Podlaski-Hajnowka , bo nigdzie niewidzialem jeszcze historycznych fotek z tym wlasnie skladem . Moze widziales te pociagi ? Osobiscie z tego co wiem to dawniej osobowki na trasie Bialystok-Czeremcha-Siedlce , skladaly sie z zestawienia SU45+Oliwkowa Bipa . Natomiast nic niewiem jak wygladala sprawa z pospiechami relacji Bialystok-Czeremcha-Brest . Ten sklad mial postoj w Bielsku , czy przejezdzal przez stacje bez zatrzymanki , i zlozony byl glownie z wagonow Bialoruskich , czy Polskich Z gory dzieki za pomoc , w rozwiazaniu tych zagadkowych juz dzisiaj tematow
Guest_helmutt1  [May 02, 2008 at 02:38 PM]
Pociągi do Hajnówki z tego co pamiętam odjeżdżały z peronu drugiego.Przeważnie była to bipa-jajecznica z SM42.Z każdego peronu da się jechać wszędzie.I tak zchodzą się w jeden tor.Osobówki z Białegostoku do Siedlec były różne.Nie raz nimi jezdziłem.Raz bipy raz bohuny raz bonanzy.Często zamiast SU była sm42.Pociągiem Białystok-Brześć jezdziłem i była to zwykła osobówka-zatrzymywał się wszędzie.Jechałem raz wagonami białoruskimi do Białego a pod nogami walał się węgiel-pewnie do ogrzewania.
Guest_Artur  [May 02, 2008 at 08:28 PM]
Wow Bardzo ladny kawal historii przyblizyles swoja wypowiedzia @helmutt1 Jestem naprawde pod wrazeniem tego co napisales . A ile wagonow najczesciej liczyl sklad z Bialegostoku do Brzescia i byly w nim na zmiane wagony Polskie i Bialoruskie , czy tylko same Bialoruskie Mozesz mi jeszcze powiedziec jak daleko od stacji odchodzi w Bielsku linia na Hajnowke . Bo wiele razy przejezdzajac szynobusem przez Bielsk staralem sie wypatrzec jej odnoge odchodzaca od toru glownego na Czeremche , i nigdy nieudalo mi sie jej dostrzec . Zdaje sobie sprawe ze tor jest napewno mocno zarosniety , ale w ktorym dokladnie miejscu znajduje sie ten rozjazd . Bo ostatnio wymyslilem teorie , ze znajduje sie on mniej wiecej z kilometr za Bielskiem w strone Czeremchy , dlatego nigdy nieudalo mi sie go odnalesc Mozesz potwierdzic moje przypuszczenia , badz naprowadzic mnie na wlasciwy trop . Bo samemu chyba nigdy nieuda mi sie odnalesc tego rozjazdu
Guest_helmutt1  [May 03, 2008 at 09:52 AM]
Dokładnie jak było z wagonami do Brześcia to nie powiem bo poprostu nie pamiętam.Byłem wtedy jeszcze dzieciakiem.Chociaż polskie się zdarzały.Linia na Hajnówkę odchodzi w Lewkach.Mam to nieźle obfocone.Wejdź na bazę kolejową www.kolej.one.pl weź tam linię Czeremcha-Białystok i wybierz Lewki i Lewki Podg.Tam jest wyraźny rozjazd w krzaczory.Sprawdź czy działa ci ten link: (...) tam zamieściłem 10 fotek z Lewek jeżeli interesuje cię odnoga na Hajnówkę.Chyba jednak link który podałem nie zadziała.W takim razie wejdź na www.kolejowepodlasie.pl wybierz dział infrastruktura i w tym dziale temat Lewki.Tam są te foty.
Guest_Buli  [May 03, 2008 at 01:21 PM]
Ja tez obejzalem twoje foty @helmutt1 z lini Lewki-Hajnowka , bardzo dobrze wyszly ci ujecia w Lewkach z peronami i rozjazdem Zauwazylem ze wykonalels tez fotke peronu w miejscowosci Morze , smieszna nazwa . Co to jest wogule za miejsce , to jest jakas wieksza osada czy wies , bo na twoim zdjeciu widac tylko jeden dom Dojazd jest tam w miare przyzwoity , czy prowadza tam tylko same polne drogi Pozatym co sie teraz miesci w budynku dworcowym w Bielsku Podlaskim , odkad pozamykano kasy biletowe . Budynkiem zarzadza PKS , czy sa tam jakies lokale handlowe lub gastronomiczne Pytam sie dlatego ze budynek jest pokaznych rozmiarow , i napewno jest ciagle do czegos wykorzystywany
Guest_helmutt1  [May 03, 2008 at 04:30 PM]
Morze to duża wieś.Pojechałem tam z ciekawości obejrzeć budynek przystanku i ledwo go znalazłem.Stoi sobie w polu i prowadzi do niego polna ścieżka bo drogą to raczej tego nie można nazwać.W budynku dworca Bielsk kasy po PKP przejęły przedsiębiorstwa PPKS Siemiatycze i Veolia transport z Bielska.Nie ma tam żadnych lokali ani handlowych ani gastronomicznych.Pomieszczenia są do wynajęcia od kilku dobrych lat.Budynek poprostu stoi pusty i marnuje się duża powierzchnia.
Guest_Artur  [May 03, 2008 at 07:31 PM]
Dzieki @helmutt1 za odpowiedz ! Zawsze myslalem ze linia do Hajnowki odchodzi od glownej trasy jeszcze w Bielsku A planujesz w najblizszym czasie ustrzelenie jakiegos towara lub zdawki na terenie stacji . O ktorej godzinie wogule przejezdzaja najczesciej jakies planowe brutta przez Bielsk Podlaski , i jakie najczesciej sa przywozone tutaj ladunki , sa to sklady mieszane czy raczej klasyczne zlozone z takich samych wagonow Nigdy dotad niewidzialem jeszcze foty z towarem w waszym miescie . Odbiorcami zamawianych w ten sposob towarow sa glownie przedsiebiorstwa panstwowe , czy firmy prywatne
Guest_helmutt1  [May 03, 2008 at 07:52 PM]
Towary widzę prawie codziennie.Nie planuję niestety narazie fotek z towarem gdyż towar jest tutaj o północy lub od5 do 8 rano.Zdarza sie tez około 13.30.Te godziny nie bardzo mi pasują.Składy są różne są i mieszane i eaosy.Ostatnio głównie są to eaosy wożące węgiel.Odbiorcami są prywaciarze sprzedający węgiel w mieście.
Guest_Dymek  [May 03, 2008 at 11:17 PM]
Jak na waszej lini @helmutt1 w obecnym rozkladzie wyglada sprawa z szynobusami Przewazaja na planowych kursach SN-y81,SA105,SA108 , czy wszystkiego jest po polowie ? I czy to prawda ze jak jedzie na popoludniowej osobowce z Bialegostoku do Czeremchy SA105 lub SA108 , to po krotkim postoju w Czeremsze szynobus jedzie dalej do Siedlec . Tak jak to bylo dawniej , czy teraz wszystkie kursy koncza bieg w Czeremsze i sa skomunikowane z szynobusami PR z Hajnowki , lub Niemcobusami KM
Guest_helmutt1  [May 04, 2008 at 10:53 AM]
Wszystkiego to po połowie nie jest bo jest tylko 2 kursy dziennie do Białegostoku.W 90procentach pierwszy kurs jedzie na SA105 a drugi zawsze na SA108.Zdarza się że czasem SA105 zastępuje SN81.Szynobus jak wracał z Białegostoku to w tamtym rozkładzie po krótkim postoju jechał do Siedlec.W tym rozkładzie do Siedlec jedzie szynobus z Hajnówki.Tak teraz oba kursy kończą bieg w Czeremsze i szynobus z Białegostoku jest tam wcześniej o pół godziny niż szynobus Hajnówka-Siedlce więc można się przesiąść.
Guest_Artur  [May 04, 2008 at 01:44 PM]
Tez jechalem w Grudniu , tym szynobusem z Bialegostoku do Czeremchy ktory jechal dalej do Siedlec . Wtedy byl to SA105 , i calkiem wygodnie odbywala sie podroz bez koniecznosci przesiadania sie w Czeremsze Z twojej wypowiedzi @helmutt1 wynika ze SN-y81 , nie sa juz prawie wogule wykorzystywane w obecnym rozkladzie na trasie Bialystok-Czeremcha Oznacza to w takim razie , ze obecnie po za Wysokolitovskiem i Hajnowka prawie wcale nieznajduja one na Podlasiu zatrudnienia Naprawde jest to bardzo dziwne , wiesz cos wiecej @helmutt1 na temat przyszlosci tych pojazdow na Podlasiu ? Bo gdzies juz pisales cos na temat tego ze SN81-003 zostal juz wykreslony z inwentarza , stajac sie dawca organow na terenie lokomotywowni Czeremcha Cos wiecej slychac u was juz na ten temat Bo mi sie wydaje ze Podlasie przezywa obecnie niewatpliwie duzy kryzys , tracac w ostatnich miesiacach tabor wykorzystywany w przewozach pasazerskich . Dziwna polityke stosuja Podlaskie PR
Guest_helmutt1  [May 04, 2008 at 06:59 PM]
SN-y są wykorzystywane na kursy do Wysokolitovska i jeden kurs do Hajnówki.Do Białegostoku też w tamtym tygodniu jezdziły kilka razy.W poprzednim rozkładzie gdy do Białego było 6 kursów to brakowało taboru i jezdziły SN-y.Teraz są w rezerwie.O wykreśleniu z inwentarza to ja nic nie pisałem.Na moje oko SN81-004 stojący na tych zdjęciach na placu jest dłuższy czas bezrobotny.Stoi w miejscu i trochę mu już koła rdzewieją.Taboru nie ma dlatego że do takiego rozkładu wcale nie trzeba go mieć dużo.
Guest_ZUBR  [May 04, 2008 at 11:48 PM]
Te Bipy z Czeremchy to wedlug ciebie @helmutt1 czekaja jeszcze na wykorzystanie do czegos , czy ich los juz zostal dawno przesadzony Bohun ktory stoi z tylu , z tego co pamietam byl zatrudniony przy obsludze osobowek do Cisowki , wiec jego przyszlosc tez wydaje sie byc oczywista ! Stan w jakim obecnie znajduja sie te wagony , wskazuje na to ze nikomu na nich juz niezalezy Ostatni raz w ruchu Bipy widziane byly przed dwoma laty w skladzie Woodstock jadacym Z Bialegostoku do Kostrzynia Napewno musial przejezdzac jako podsyl przez Bielsk , slyszales cos o tym
Guest_helmutt1  [May 05, 2008 at 07:44 PM]
Dwa lata temu nie wiem jak było.Ostatnio na Woodstock jeżdżą od nas kible.Piętrówki używane były chyba tylko raz w roku na świeto na górze Grabarce.Coś chyba w połowie sierpnia.Wtedy są tam tłumy ludzi i podstawiana była bipa ale to parę lat temu chyba było.Te bipy stoją pewnie do pocięcia.Ich stan w środku jest równie nieciekawy jak z zewnątrz.Do tego PLK bierze podwójną kasę za dostęp do torów kiedy jeżdżą bipy.Dlatego są wycofywane w całym kraju.
Guest_Artur  [May 06, 2008 at 09:12 PM]
A byles ostatnio @helmutt1 na stacji w Hajnowce Interesuje mnie czy nadal jest wykorzystywany tam jeszcze do czegos , od czasu gdy obsluge osobowek przejely juz tylko same szynobusy peron II , na ktorym kiedys konczyly bieg wszystkie sklady pasazerskie przyjezdzajace od strony Czeremchy Czy przeszlo juz wszystko tylko na peron I , gdzie szynobusy koncza i zaczynaja bieg Bo jezeli tak jest , to by oznaczalo ze w Hajnowce nie sa juz przeprowadzane zadne manewry ze skladami osobowymi . To by wtedy bylo tak , ze stacja ta przechodzi powoli w stan okresowej agonni , troche smutne to by bylo
Guest_helmutt1  [May 07, 2008 at 05:02 PM]
Byłem w grudniu.Szynobusy wjeżdżają na peron 2 potem robią manewr zmiany peronu na 1 i odjeżdżają w stronę Czeremchy.Agonię widać wyraźnie.Dworzec jest opustoszały pół dnia.
janusz  [May 07, 2008 at 05:47 PM]
Może latem się wybiorę do tej upadającej stacji, a na razie wyjeżdżam na 4 dni na szkolenie do Wilna jutro rano
Guest_Pawelek  [May 07, 2008 at 09:13 PM]
Janusz jedziesz do Wilna koleja przez Bialystok helmutt1 , jest obecnie jakies w miare sensowne polaczenie czym kolwiek z Hajnowki do Siemianowki i spowrotem , tak zeby spedzic tam przynajmniej ze dwie godziny . Niemoge znalesc nigdzie informacji na temat tego czy takie polaczenia obecnie istnieja . Ty jestes miejscowy , to moze wiesz wiecej na ten temat
Guest_helmutt1  [May 07, 2008 at 10:27 PM]
Niestety wyskakuje mi tylko jeden PKS o 5.55 z Hajnówki do Siemianówki i powrót po 5 minutach pobytu w Siemianówce.Także lipa.Nie tylko zlikwidowali połączenia kolejowe.Po rozbiciu PKSu na prywaciarzy polikwidowano także dużo połączeń autobusowych.
Guest_Pawelek  [May 08, 2008 at 09:39 PM]
To klapa Do Bialowiezy jest tez tak samo , czy znajdzie sie w ciagu dnia z pare realnych polaczen Pisales tez gdzies helmutt1 o dziwnych manewrach jakie Niemcobusy i szynobusy wykonuja po kilka razy na stacji w Czeremsze . Wiesz moze co jest tego przyczyna i na czym konkretnie one polegaja
Guest_helmutt1  [May 09, 2008 at 03:34 PM]
Do Białowieży raczej nie powinno być problemów.W końcu kurort Warszawiaków to trochę PKSów tam jezdzi.Pisałem o manewrach pod swoim zdjęciem na www.gmfk.pl.O przyczyny sam pytam bo nie wiem o co chodzi.Widać takie przepisy kolejowe.Szynobus z Tłuszcza wjeżdżał na peron 2.Wtedy wsiadali do niego ludzie i odjeżdżał po minucie żeby zmienić peron na 3 i odjechać do Siedlec.Przyjazd był o 14.05 a odjazd o 14.12
Guest_Jacek  [May 10, 2008 at 07:02 AM]
Szynobusy Przewozow Regionalnych , w taki sam sposob zachowuja sie w Czeremsze jak Niemcobusy . Ja podejzewam ze jest to spowodowane tym , ze tylko z peronu pierwszego jest zjazd na teren szopy i wszystko co tam stoi jest kierowane na perony drugi i trzeci . Takie rozwiazanie ma zapobiegac przed zablokowaniem drogi zjazdowej na teren lokomotywowni i w kierunku Bielska . Nie orietuje sie tylko czy z parku towarowego mozna rowniez bezposrednio zjechac na tor do Bialegostoku , czy towaty roweniez musza przejezdzac po torze obok peronu pierwszego helmutt1 slyszales cos na temat tych podkladow wymienianych na odcinku Czeremcha-Bielsk , pochodza one z odzysku z jakiejs innej lini kolejowej , czy sa transportowane bezposrednio na Nasaczalni w Czeremsze
Guest_helmutt1  [May 10, 2008 at 08:51 AM]
Prawdopodobnie są przywożone z odzysku z linii e20 z okolic łukowa
Guest_Pawelek  [May 10, 2008 at 08:01 PM]
Mam nadzieje ze uda mi sie zaliczyc w tym roku pomimo wielu utrudnien wszystkie koncowe stacje wezla Hajnowskiego . Slyszalem tez ze jest stacja graniczna w Stawiszczach na koncu lini Bialystok-Czeremcha . Byles kiedys tam @helmutt1 , znajduje sie tam jakis peron , przystanek czy budynek stacyjny . Jest sie tam wogule po co wybierac
Guest_helmutt1  [May 11, 2008 at 03:02 PM]
nic o tym nie słyszałem i nie byłem tam.
janusz  [May 12, 2008 at 09:01 PM]
@Pawelek: w Wilnie byłem autokarem z biura turystycznego
Guest_Artur  [May 12, 2008 at 10:03 PM]
Z Wilna jezdza jeszcze jakies bezposrednie pospiechy do Polski , Janusz Czy wszystko juz przeszlo na autokary @helmutt1 , zdarzaja sie jeszcze przejazdy na osobowkach Bialystok-Czeremcha szynobusami SA133-001,002 , czy juz wogule wykluczono te pojazdy z tej lini
Guest_helmutt1  [May 12, 2008 at 10:34 PM]
Nie zdarza się to teraz.SA133 nie jezdzą do Czeremchy.Czasem zdarza się że Sa105 lub 108 jedzie do Suwalk zamiast SA133 ale odwrotnie niestety nie.
Guest_Artur  [May 13, 2008 at 07:47 PM]
Na osobowkach z Bialegostoku do Suwalk , tez juz wyeliminowano definitywnie sklady na wagonach , czy jeszcze cos z klasyki zdarza sie czasami spotkac na tym szlaku . A Bialystok posiada jeszcze na stanie jakies Bohuny , ktore zatrudnia przy obsludze pospiechow . Ostatnio standardowo jezdzil o ile dobrze pamientam jeden Bialostocki Bdhpumn w skladzie Biebrzy . Czesto bywasz @helmutt1 w Bialymstoku Jesli tak , to moze posiadasz wieksza wiedze od nas na ten temat
Guest_helmutt1  [May 13, 2008 at 10:26 PM]
Zbyt często tam nie bywam.Chyba wyeliminowano składy bo nasz SA105 jezdzi teraz do Suwałk w zastępstwie.Biebrzą jechałem w wakacje 2 lata temu to bohun był w składzie.W tym roku w pociągu którym jechałem ani w przeciwnej relacji(pociągi Biebrza)bohunów nie było.
Guest_Artur  [May 13, 2008 at 11:54 PM]
To mi sie w takim razie wydaje ze problem polega na tym panowie , ze obecnie na Podlasiu nie ma juz takiego zapotrzebowania na pojemnosciowe zestawy pasazerskie , ze wzgledu na mala frekfencje .A slychac juz cos u was jest @helmutt1 , o specjalnym przejezdzie SA133-xxx? organizowanym przez Podlaskich MK , na trasie Bialystok-Bialowieza Chetnie bym sie na taki przejazd pisal , jak cos wiesz blizej na ten temat , to wdzieczny bede za wczesniejszy cynk Zalapales sie w ubieglym roku na podobny przejazd SA133-002 zorganizowany przez preznie dzialajaca grupe MK z calego kraju do Bialowiezy Towarowej
Guest_helmutt1  [May 14, 2008 at 08:58 AM]
Zapotrzebowanie jest.Tylko że brakuje składów.Narazie nic o tym przejezdzie nie słychać.Był to głównie przejazd dla VIPów.W tamtym roku się nie załapałem.Termin mi nie pasował.
Guest_Tomek  [May 14, 2008 at 06:06 PM]
Szkoda ze PCC Rail Arriva przegrala przetarg na przewoz pasazerow na liniach spalinowych w Podlaskiem . Moze wtedy by sie polepszylo w temacie przewozow pasazerskich . Pomysl jednak niewypalil i nadal mamy to co mamy , niestety