Kolejowa galeria Janusza Jurzyka - Galeria kolejowa z Siedlec.

Home > Infrastruktura > Linie kolejowe

Click to view full size image
Linia Skierniewice - Łukow
Linia kolejowa Skierniewice - Łukow, widok z wiaduktu w kierunku Pilawy.
E20.JPG E20_i_Aga.JPG Linia.JPG Linia_Białystok.JPG Linia_Hajnówka-Cisówka.jpg



Rate this file (current rating : 5 / 5 with 1 votes)
Rubbish
Poor
Fair
Good
Excellent
Great



Guest_Artur  [Nov 11, 2008 at 01:27 PM]
Najwazniejsze ze linia jest utrzymana nadal w dobrym stanie , nie jestem pewien ale na ktoryms jej odcinku ruch odbywal sie tylko po jednym torze , zdaje sie ze to bylo gdzies od strony Skierniewic . Jednak po wygladzie nic nie wskazuje na to zeby trasa ta miala pujsc w zapomnienie , gdyz jej znaczenie nadal jest bardzo wazne . Mam nadzieje ze za rok lub dwa , wruca na ten szlak spowrotem osobowki do Skierniewic , co prawda perony sa lekko zarosniete ale nie jest jeszcze z nimi tak najgorzej .
janusz  [Nov 11, 2008 at 01:33 PM]
W zasadzie prawy tor w kierunku Pilawy jest po modernizacji
Guest_Artur  [Nov 11, 2008 at 01:42 PM]
To chyba znaczy , ze obydwa sa juz na calej linii czynne . Czyli ze zalezy PLK jeszcze na tej trasie , dobrze wiedziec ze cos planuja tutaj jeszcze w przyszlosci uruchomic , sa napewno rowniez szanse na jakas reaktywacje w ruchu osobowym
janusz  [Nov 11, 2008 at 01:46 PM]
Wiem, ze KM ma zamiar przywrocic polaczenie do Gory Kalwarii
Guest_Artur  [Nov 11, 2008 at 01:52 PM]
Ale to chyba jeszcze nie w rozkladzie 2008/09 , pewnie za dwa lata Ktos mowil gdzies na blogu na ten temat , ze sie o tym dowiedziales Janusz
janusz  [Nov 11, 2008 at 02:05 PM]
W telewizji o tym cos slyszalem
Guest_Artur  [Nov 11, 2008 at 02:16 PM]
A na stronie KM-u nic na ten temat nie pisali Bo mi sie wydaje ze oni zawsze pierwsi o takich rzeczach informuja
janusz  [Nov 11, 2008 at 03:48 PM]
Niestety na razie nie
Guest_Robert  [Nov 11, 2008 at 09:41 PM]
Pozno jesienny klimat wyszedl ci na tej focie The Best Po torach widac ze jednak ruch na tej trasie jest dosyc duzy Swietne zdjecie , 5